وکیل کیفری در کرمان

موسسه حقوقی آرکا به عنوان یکی از بهترین دفاتر حقوقی که در شهر کرمان فعالیت دارد، قادر است پرونده های مراجعه کننده های خود را در تمامی زمینه های خانوادگی و کیفری با موفقیت حل کند. وکلای کیفری که در این مجموعه فعالیت می کنند با دانش و تحصیلات تخصصی در زمینه امور جزایی و کیفری، دارای تجربه کاری بسیار موفقی در پرونده های کیفری بوده و با رویه مرسوم محاکم کیفری، دادسرها و روال انجام امور تحقیقات مقدماتی ضابطین قضایی آشنایی کاملی دارند. تیم حقوقی موسسه آرکا با قوانین جزایی از جمله قانون مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، قانون مبارزه با مواد مخدر، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قوانین مرتبط دیگری که در این زمینه وجود دارد و آراء وحدت رویه در امور کیفری، نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه و دکترین حقوقی به خوبی آشنا هستند.

در دعاوی کیفری می توانید با استفاده وکیل های کیفری موسسه حقوقی آرکا، دفاع موثری را انجام دهید و از عواقب کیفری ناشی از شکایت، تا حد زیادی جلوگیری کنید. عدم استفاده از حق دفاع به منزله قبول اتهام می باشد، از این جهت بسیار مهم است برای اموری کیفری خود بتوانید بهترین وکیل در کرمان را که در زمینه اموری کیفری تسلط و تجربه کافی را دارد، برای پرونده خود انتخاب کنید.

وکیل کیفری کرمان

بهترین وکیل کیفری شخصی است که در امور کیفری متخصص است و می تواند نسبت به هر موضوع کیفری که مطرح می گردد، دفاعیات تخصصی انجام دهد و همچنین به تمام امور کیفری اعم از ماهیت و قواعد و مقررات آشنایی کامل را دارد. وکیل های کیفری برخلاف وکیل و مشاور حقوقی در کرمان در تمام پرونده های کیفری نمی توانند حاضر شوند، از جمله پرونده هایی که در دیوان عالی مطرح می گردد، این دسته از پرونده ها فقط توسط وکلای پایه یک بررسی می شود. وکیل های کیفری که در موسسه حقوقی آرکا فعالیت می کنند، قادر هستند در زمینه امور جزایی و کیفری و با تسلط نسبی بر قوانین در کلیه ی دعوای کیفری مانند قتل و خیانت در امانت، کلاهبرداری، فروش مال غیر، سرقت، فوت در تصادفات رانندگی، دیه، ضرب و جرح، نزاع، جعل و استفاده از سند مجعول، توهین، تجاوز به عنف، تهدید، آدم ربایی، مزاحمت تلفنی، مواد مخدر می تواند طرح شکایت را در دادگاه عنوان کنند.

هزینه وکیل کیفری

وکیل کیفری از بهترین روش ها برای دفاع از موکل خود استفاده می کنند. حق الوکاله وکیل کیفری که برای بررسی و پیگیره پرونده های اموری جزایی و کیفری  برای دفاع از موکل مشخص می شود، متقاوت است. بسته به پیچیدگی پرونده های قضایی افراد و میزان مهارت و تخصص وکیل کیفری، هزینه ای که برای شکایت های کیفری خود باید پرداخت کنید، تغییر خواهد کرد. بر اساس قراردادی که میان طرفین بسته می شود، نحوه پرداخت هزینه ها مشخص می شود. تعرفه های حق الوکاله بسته به نوع دعاوی کیفری، درجه مجازات به صورت جداگانه تفکیک می شود. جهت اطلاع از هزینه های وکیل کیفری یا تسخیری می توانید با تیم مشاوره حقوقی موسسه آرکا در ارتباط باشید.

بهترین وکیل کیفری

بهره مند شدن از وجود وکیل کیفری و یا تیم کیفری بسیار متخصص در خصوص دعاوی کیفری باعث می شود بهترین دفاع و نتیجه ممکن برای پرونده های شما اتفاق افتد. با توجه به این که طرح شکایت و نوع شکایت و زمان طرح شکایت و این که اوراق مربوطه از جمله لایحه دفاعیه، اظهارنامه، شکواییه به چه نحوی باید تنظیم شوند، در میزان موفقیت پرونده شما اهمیت بسیار زیادی دارند. در جرایم کیفری به طور معمول می توان حداکثر دو وکیل به دادگاه معرفی کرد و در جرایمی از جمله قصاص نفس، اعدام، حبس ابد، قطع عضو، جرایم سیاسی و مطبوعاتی و … می توان حداکثر سه وکیل معرفی نمود. در مرحله تحقیقات مقدماتی نیز نیاز به معرفی یک وکیل کیفری به دادگاه می باشد.

شماره تماس وکیل کیفری

از آن جایی که در امور جزایی در موارد متعددی با مسائلی مواجه می شویم که عواطف روحی روانی انسان را درگیر خود می کند و همچنین با توجه به این موضوع که معمولا پرونده های کیفری دارای ذاتی خشن هستند، شما عزیزان به تنهایی نمی توانید پرونده های کیفری خود را بررسی کنید. بسیار مهم است که در زمان روند پرونده های خود از وکیل کیفری استفاده کنید که آمادگی روانی لازم را برای مواجهه با مسائل مختلف را داشته باشند و بتوانند بهترین طرح دفاعی را برای شما عزیزان در دادگاه عنوان کنند. در صورتی که برای دعاوی کیفری خود نیاز به شماره وکیل کیفری در کرمان دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.