نقش وکیل متخصص در خرید ملک خارجی

نقش وکیل متخصص در خرید ملک خارجی

نقش وکیل متخصص در خرید ملک خارجی چیست

هنگام سرمایه گذاری املاک و مستغلات در کشورهای مختلف، یکی از بهترین گزینه ها استخدام یک وکیل املاک در خارج از کشور است. این متخصصان می توانند مشاوره حقوقی، مالیاتی و اقتصادی را بدون نیاز به سفر سرمایه گذار ارائه دهند. که نه تنها راحت تر است، بلکه به شما این امکان را می دهد که قبل از سرمایه گذاری یک گزارش حقوقی کامل از وضعیت بخش املاک و مستغلات داشته باشید.

در واقع سرمایه گذاران بزرگ، شرکت های حقوقی املاک و مستغلات را در خارج از کشور استخدام می کنند تا به آنها در یافتن فرصت ها و در حین عملیات خرید و فروش خانه کمک کنند. و بسیاری از آنها به استفاده از خدمات شرکت در هنگام مدیریت پرتفوی دارایی خود ادامه می دهند.

این حمایت قانونی در ایالت و یا کشوری که ساختمان‌ها در آن واقع شده‌اند کمک می‌کند تا در جریان تحولات قانونی و مالیاتی قرار بگیرید. به حل تعارضات و حوادث احتمالی به سرعت و کارآمد کمک می کند و به شما امکان می دهد از مشوق های مالیاتی و پیچیده ترین نهادهای قانونی استفاده کنید.

نقش وکیل ملکی در خارج از کشور چیست

یک وکیل ملک، خریدار یا فروشنده را در هنگام بسته شدن قرارداد نمایندگی می‌ کند و تمام اسناد لازم برای خرید یا فروش ملک را آماده یا ارزیابی می‌کند. این متخصص حقوقی مشتریان را از طریق پیچیدگی امور املاک و مستغلات راهنمایی می کند. وکیل مقررات ایالتی و فدرال در مورد املاک، خانه ها، و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و شاید صاحبخانه یا مالک را اداره می کند. اکثر مردم قادر به شرکت در مذاکرات مستقیم با طرف دیگر نیستند. با این حال، برای اینکه شرایط توافق نامه از نظر قانونی لازم الاجرا باشد، باید به طور دقیق در یک قرارداد مستند شود.

وکلای دادگستری می توانند در طول مذاکرات نماینده شما باشند و اطمینان حاصل کنند که قرارداد با تمام قوانین قابل اجرا ایالت یا کشور مطابقت دارد. علاوه بر این، آنها می توانند هر مشکل خاصی را که می تواند بر نحوه استفاده از اموال در آینده تأثیر بگذارد، رسیدگی کند. در بسیاری از جاها، خریدار و فروشنده باید قرارداد ملکی را به مدت سه روز قبل از قابل اجرا شدن بررسی کنند که برای برخی از خریداران و فروشندگان ناشناخته است. یک وکیل به موکل اطلاع می دهد، توافق نامه را از نظر مسائل حقوقی بررسی می کند، بازبینی های لازم را انجام می دهد و موارد احتمالی را پیش بینی می کنند.

 

وکیل املاک و مستغلات میتواند به شما کمک کند

اهمیت داشتن وکیل املاک از خارج از کشور

هیچ کس نمی خواهد بدون دارایی یا احساس امنیت باشد. چرا وقتی نوبت به یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایتان می رسد، خود را در معرض خطر قرار دهید؟ هنگام خرید یک خانه، استخدام یک وکیل املاک و مستغلات مستلزم چیزی بیش از پرداخت پول به کسی برای خواندن متن کوچک است.

وکیل شما از طرف شما برای محافظت از شما و منافع شما دفاع می کند. آنها به عنوان یک شبکه ایمنی، منبع و سیستم پشتیبانی عمل می کنند و به شما امکان می دهند در شب به راحتی استراحت کنید. شما ممکن است مطمئن باشید که حتی اگر همه چیز اشتباه پیش برود، کسی را خواهید داشت که به دنبال بهترین منافع شما باشد که اگر یک وکیل آگاه داشته باشید، می تواند شما را در یک موقعیت چالش برانگیز هدایت کند.

یک وکیل املاک در دسترس خواهد بود تا به شما کمک کند حتی پیچیده ترین زبان را بفهمید و به نفع خود عمل کنید، به خصوص اگر با همه موارد قانونی، پیچیدگی ها و دام های احتمالی که ممکن است در این مسیر رخ دهد آشنا نباشید.

برخی از سرمایه گذاران دوست دارند امور خود را در جایی که منافعشان نهفته است مدیریت کنند. به عنوان مثال، این در مورد سرمایه گذاران کوچک یا کسانی است که برای لذت شخصی یا بستگان خود اقدام به خرید ملک در قبرس شمالی می کنند. اما حقیقت این است که این شکل از مدیریت مستلزم زمان، فداکاری و رعایت برخی الزامات قانونی است.

مشکلاتی مانند زبان، آداب و رسوم محلی و حتی تسلط بر رویه های اداری و ثبتی وجود دارد. بدیهی است که بسیاری از سرمایه گذارانی که خودشان کسب و کار املاک و مستغلات خود را مدیریت می کنند، این کار را تحت نظر متخصصان این بخش انجام می دهند.

جدای از این مشکلات که با مشاوره صحیح می توان بر آنها غلبه کرد، بارهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند مدیریت شخصی سرمایه گذاری در املاک را ناخوشایندتر کند. این مورد در مورد پورتفولیوهای املاک و مستغلات بزرگ یا سرمایه گذاران با پروژه های تجاری، توسعه املاک و مستغلات یا ساختمان است.

پنج مورد از مهم ترین راه هایی که یک وکیل املاک می تواند معامله املاک و مستغلات را ساده و بدون استرس تسهیل کند را ببینید.

یقین – اطمینان – قطعیت

یک نفر باید هر مقاله را به طور کامل بخواند و درک کند. یک وکیل با بررسی همه قراردادها و توافقات و کمک به بحث از ابتدای معامله املاک شما، بالاترین درجه باز بودن و راحتی را فراهم می کند. اگر در مورد یک عبارت یا مرحله از روند مطمئن نیستید، می توانید به وکیل خود برای توضیح هر اصطلاح مبهم و اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما به طور مؤثر منتقل، ارائه و ثبت می شود.

مقرون به صرفه

هزینه های اولیه استخدام یک وکیل املاک در مقایسه با عواقب مالی احتمالی اشتباهات بعدی کمرنگ است. یک وکیل املاک با مطالعه دقیق اسناد قانونی، مدیریت بحث ها و پرسیدن سوالاتی که ممکن است ندانید بپرسید، از شما و سرمایه گذاری شما محافظت می کند. پولی که ممکن است پس انداز کنید و اطلاعاتی که یک وکیل املاک می تواند در مورد یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های زندگی شما به شما بدهد بسیار ارزشمند است.

تجربه

وکیل املاک شما احتمالاً بیشتر از شما در طول زندگی خود این روش را طی کرده است، حتی اگر این اولین خرید ملک شما نباشد. آنها با دانش سازمانی صنعت آشنا هستند و در قوانین منطقه ای و ملی به سرعت عمل می کنند. داشتن مشاور حقوقی برای کاهش خطراتی که ممکن است معامله املاک شما را به تأخیر بیندازد، اگر نه مخاطره آمیز، بسیار مهم است، به ویژه برای کسانی از شما که دارای موقعیت های خاص املاک هستند (مانند ساخت و ساز جدید، درگیری های منطقه بندی، یا مکان های تاریخی).

سرمایه گذاری به موقع و سودآور

حتی اگر تنها چند حوزه قضایی حضور یک وکیل املاک را در اختتامیه الزامی می کنند، همه خریداران املاک و مستغلات می توانند از کمک حقوقی سود ببرند. رهن، بیمه مالکیت، سند، و آخرین بازرسی از جمله قطعات متحرک متعددی هستند که در روند بسته شدن قرار می گیرند. ممکن است با استخدام یک وکیل برای بررسی، اصلاح، و آماده سازی اسناد پایانی و اطمینان از محافظت از شما و دارایی های شما، بار قابل توجهی کاهش یابد. اطمینان از داشتن یک وکیل ماهر می تواند به شما کمک کند تا سرمایه گذاری به موقع و سودآور در املاک و مستغلات انجام دهید.

شبکه ایمنی

یک وکیل برای ملک، منافع شما را نمایندگی می کند، از آنها دفاع می کند و از طرف شما در هنگام خرید ملک مذاکره می کند. وکیل شما ممکن است به عنوان یک شبکه ایمنی عمل کند، از شما در برابر مشکلات و چالش ‌هایی که نمی‌توانید ببینید یا پیش ‌بینی می‌کنید، محافظت می‌کند، و همچنین پشتیبانی می‌کند و شما را قدم به قدم در پیچیدگی‌ های معاملات املاک راهنمایی می‌کند. با وکالت قانونی، ممکن است با اطمینان از اینکه شما، خانواده و منافعتان در امان هستید، به مالکیت ملک نزدیک ‌تر شوید.

نحوه انتخاب وکیل ملکی

شما باید بزرگترین وکیل ملک را انتخاب کنید تا شما را در این روش راهنمایی کند. اطمینان حاصل کنید که وکیلی که انتخاب می کنید با تجربه است و به توانایی خود برای مدیریت هر گونه مسائل پیچیده ای که ممکن است داشته باشید مطمئن باشد. شما باید یک وکیل ملکی را انتخاب کنید که در زمینه خود ماهر باشد.

یک وکیل باید مجهز باشد تا بتواند تمام مشکلات مربوط به املاک و مستغلات را مدیریت کند. قوانین جدید ممکن است تجارت شما را پیچیده کند زیرا قانون دائما در حال تغییر است. او می تواند به شما کمک کند خانه خود را بفروشید و نکاتی را در مورد نزدیک شدن به این روند ارائه دهد. وضعیت شخصی و حرفه ای شما باید برای وکیل شما آشنا باشد. اگر از خواسته ها یا موقعیت شما بی اطلاع باشند، ممکن است بهترین تصمیم را برای شما نگیرند.

چگونه می توان یک وکیل متخصص املاک را در خارج از کشور استخدام کرد؟

شخصی را در نظر بگیرید که قصد مهاجرت به اسپانیا و خرید ملک در آنجا را دارد و دوست دارد قبل از مهاجرت خانه خود را خریداری نماید. در واقعیت، تفاوت زیادی بین استخدام یک وکیل املاک در خارج از کشور و انجام آن از اسپانیا وجود ندارد. برای استخدام، کافی است شرکت با فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا باشد تا بتواند مشاوره از راه دور کافی ارائه دهد.

از طرفی قبل از هر اقدامی، وکیل باید وکالت منافع موکل خود را داشته باشد، باید به او اختیاراتی بدهد که وکیل از طرف او وکالت کند. توصیه ‌شده ‌ترین و مؤثرترین کار، انجام وکالتنامه نزد یک سردفتر اسناد رسمی به نفع یک وکیل متخصص در املاک و مستغلات برای انجام مراحل املاک است. اینها هر زمان که یک شرکت باید نمایندگی داشته باشد ضروری است و در عملیات انتقال و رهن استفاده می شود.

به طوری که شهروندی که به خدمات یک وکیل متخصص در قانون املاک نیاز دارد، اسپانیایی یا خارجی باشد، باید دیر یا زود به او وکالت بدهد. تنها تفاوت این است که یک شهروند ایرانی وکیل اسپانیایی خود را از کشور مبدأ خود اختیار کند، وکالتنامه باید ترجمه و قانونی شود تا در اسپانیا اجرا شود که دارای مراحل نسبتاً سریع و ارزان است.

به طور خلاصه، برای استخدام وکیل املاک از خارج از کشور، اعطای وکالت، قانونی کردن آن از طریق آپوستیل لاهه و ارائه آن به ترجمه رسمی کافی است. وکالتنامه باید اختیارات اعطا شده به وکیل اسپانیایی را محدود کند. این موارد می‌تواند شامل از تملک املاک، زمین‌ها، کشتی‌ ها یا خانه‌ها، مشاوره حقوقی مستمر، رسیدگی به مالیات‌ها در مقابل خزانه ‌داری، یا اساسنامه شرکت‌ ها و مدیریت دارایی ‌های مستغلات باشد.

 

وکیل املاک و مستغلات

سایر مزایای استخدام وکیل املاک از خارج از کشور

همانطور که خواهید دید، استخدام وکیل املاک از خارج از کشور بسیار ساده و سریع است. کافی است او را توانمند کنیم و هر چه اختیارات بیشتری اعطا شود، اختیارات مدیریتی او نیز گسترده تر خواهد شد.

کار معمول قبل از شروع یک سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل سودآوری آن است. وکلای متخصص در این بخش، اکوسیستم سرمایه گذاری و وضعیت بازار املاک و مستغلات را می شناسند. همچنین اشکال حقوقی مختلفی را می‌شناسند که سرمایه‌ گذار می‌تواند برای نشان دادن مالکیت اموال خود یا بهره ‌برداری از آن‌ها به آنها متوسل شود.

همه این شایستگی ها به یک وکیل امکان می دهد فرآیندهای حسابرسی و بررسی دقیقی را که باید مقدم بر هر سرمایه گذاری باشد، پیش بینی کند، همچنین به آنها امکان می دهند فرصت ها، خریداران و فروشندگان و همچنین شرکا و اتحادهای استراتژیک را پیدا کنند.

بنابراین، وظیفه مشاوره به سرمایه گذار به محافظت قانونی از عملیات آنها محدود نمی شود، بلکه همانطور که در این مقاله گزارش داده ایم، فراتر می رود.

سخن پایانی

یک وکیل ملکی صحت پیشنهاد خریدار را تایید می کند و با وکیل ملکی فروشنده به مذاکره در مورد شرایط معامله کمک می کند. آنها با بررسی مدارک، توضیح شرایط رهن و در صورت لزوم با ارائه مشاوره حقوقی از منافع خریدار یا فروشنده محافظت می کنند. اگر خریدار یا فروشنده هستید، امیدواریم اگر در مورد اینکه آیا نیاز به تماس با یک وکیل برای ملک دارید سردرگم هستید، این پست برای شما مفید واقع شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *